Σεξουαλική κακοποίηση


Όχι σημαίνει όχι! Ή μήπως...




Οι χειρότερες «εικονογραφήσεις» του κατακριτέου (βεβαίως!) πεσίματος στον εργασιακό χώρο...
Η σεξουαλική κακοποίηση στον χώρο εργασίας είναι κακό και κάποιες εταιρίες χρησιμοποιούν εικόνες για να δείξουν τι ακριβώς περιλαμβάνει η ακατάλληλη αυτή συμπεριφορά. Ψάχνοντας λοιπόν στις online φωτοτράπεζες (stock photo websites) για «σεξουαλική κακοποίηση» (γιατί το κάναμε τώρα εμείς είναι μια άλλη ιστορία!), βλέπεις και φωτογραφίες που πάνε το θέμα σε άλλα επίπεδα...
Κάποιες είναι λες και κακοποιούν σεξουαλικά εσένα! Να οι 10 αγαπημένες μας...

«Σιχαίνομαι αυτή τη στιγμή που όλες οι γυναίκες του τμήματος έρχονται στο γραφείο μου και κάνουν ότι κοιτάνε κάτι στο παράθυρο! Μήπως με παρενοχλούνε;»

«Μην είσαι χαζή, Μαρία! Θα ήταν σεξουαλική κακοποίηση μόνο αν τα χέρια μου ήταν σε μέγεθος ενηλίκου!»

«Έλα, Γιάννη, στο 'πα ήδη. Το συρραπτικό δεν είναι μέσα στην μπλούζα μου! Καλά, κοίτα»...

«Κύριε διευθυντά μου, όταν είπα πως πιάστηκαν τα πόδια μου, δεν εννοούσα ακριβώς αυτό!»

«Έλα, Κώστα, ηρέμησε, δεν έπαιζες «αλογάκι» με τον μπαμπά σου όταν ήσουν μικρός;»



Γυναίκα: «Δεν με πειράζει να έχεις το χέρι σου στον κώλο μου, απλά δεν μ' αρέσει. Καταλαβαίνεις»...Άντρας: «Απόλυτα! Αλλά θα το κάνω ούτως ή άλλως. Καταλαβαίνεις»...

«Έλα, Γιάννα, προσπαθώ να δουλέψω ξέρεις»...

«Και το 'ξερα! Το να πιάσω δουλειά σε γραφείο που το αφεντικό φοράει δαντελένια γάντια δεν ήταν και πολύ καλή ιδέα»..

«Ελένη, σου πήρα αυτό το γιγαντιαίο γλειφιτζούρι γιατί δείχνεις μια αξιοζήλευτη ενεργητικότητα. Σαν παιδί! Κι όχι γιατί οι συνάδελφοι στο μάρκετινγκ λένε ότι σου αρέσει να βάζεις πράγματα στο στόμα σου»...

«Έλα, Γεωργία, μην τρελαίνεσαι. Τέλος πάντων, θα συμβιβαστώ. Θα σου πιάσω μόνο το ένα!»